Çekilişe Katıl, Romoss Sailing I 2600mAh Powerbank Kazan!

Blogumu takip eden, olumlu geri dönüş yapan herkese teşekkürler!


1 yılı aşkındır powerbank inceleme ve kapasite testlerimi yayınlıyorum. 

Yeni yılda takipçilerime imkan dahilinde küçük bir hediye ile teşekkür etmek istiyorum.


31 Mart 2017 tarihine kadar bu yazının altına yorum olarak “Çekilişe katılmak istiyorum.” yazmanız yeterli. 

Katılanlar arasında yapılan çekilişte kazalan bir kişiye Romoss Sailing I 2600mAh powerbank hediye edeceğim.


Unutmadan; herkesin bir kez katılma hakkı vardır.

Bol şans!

Çekilişe Katıl, Romoss Sailing I 2600mAh Powerbank Kazan!’ için 20 yanıt

  1. Ender

    Merhaba, blogunuzu 1-2 hafta önce keşfettim, benim gibi elektroniğe meraklı kullanıcılar için son derece faydalı olduğunu düşünüyorum. Testlerinizde yararlı olabileceğini düşündüğüm şu ürünü buldum:
    http://s.aliexpress.com/aYJBN3Uf
    İyi çalışmalar..
    Bu arada;
    Çekilişe katılmak istiyorum

    Beğen

    • marikanwap

      Merhaba; iyi dilekleriniz için teşekkürler. Linkini verdiğiniz ürün benim kullandığım wattmetrenin daha küçük olanı. Tabi harici beslemesi olmaması benim için dezavantaj. Çünkü powerbank tamamen deşarj olup kapandığında en son verileri alma şansınız olmuyor malesef.

      Beğen

    • marikanwap

      1 yılımı verdiğimi de nereden çıkardınız?

      “1 yılı aşkındır powerbank inceleme ve kapasite testlerimi yayınlıyorum.” ifadesini kullandım sadece.

      Bu 1 yılı incelemelere verdiğim anlamına gelmez. Zorlama bir yorum olmuş sizinkisi.

      Beğen

  2. Smye

    Merhaba , buraya donanımhaber den geldim. Haliyle en iyi powerbanki ararken. Bir kadın olarak özet cümle aradım “bir yılı aşkın çalışmam sonucu şunu alın” gibi 😊 Tabi işin şakası bu.. güzel faydalı bi blog olmuş.. instagram aradım bulamadım. Tabi ki Çekilişe katılmak istiyorum Yine de acil olarak özelden bi yazsanız hangisini alayım 😀

    Beğen

  3. serhan uygur

    Çekilişe katılmak istiyorum,
    Elinizse sağlık. Blogunuzda karşılaştırmalı bir tablo yapmayı düşünüyor musunuz?
    misal benim sizi buluşum, kapasitesine göre en küçük ebatlı powerbank i bulmaya çalışırken oldu.
    10k mah civarlarında ama ebatı en küçük powerbank i arıyorum da 🙂 sizin kampanyanıza da katılmak istiyorum. aslında 10k lıkları ne zaman çekilişe çıkaracaksınız bilmiyorum ama onlara katılmayı çok isterim 😀

    Beğen

  4. Naim

    Çok faydalı bir blog olmuş. Ama çok geç farkına vardım. Almak istediğim bir kaç ürün vardı indirimde fakat tecrübe edenlerden yeteri kadar bilgi alamadığım için kararsız kaldım. İndirimler bitti. Bi daha ki indirime..

    Bu arada çekilişe katılmak istiyorum.

    Beğen

  5. İbrahim

    Çekilişe katılmak istiyorum.
    vede bir sorum olacak xiaomi 10000 mah powerbank arıyorum fakat internette fiyat aralığı çok geniş. 35e de var 100 e de hangisine güvenmeliyim?

    Beğen

    • marikanwap

      Katıldığınız için teşekkürler. Xiaomi’nin sahte ürünleri çok fazlaca var. Bu yüzden ya TR disbritöründen alın yada güvenilir alışveriş sitelerini tercih edin.

      Beğen

Yorum bırakın